Mirisi za poslovne prostore omogućuju nam da stvorimo posebnu atmosferu i osiguramo da prvi dojam koji će potencijalni klijenti steći kada kroče u naš poslovni prostor ili ured bude pozitivan.
Primarna svrha svih proizvoda koji su namijenjeni za osvježavanje zraka je stvaranje ugodne i opuštene atmosfere, ali miris za poslovne prostore također nam može pomoći u tome da usmjerimo potencijalne kupce ili klijente na formiranje pozitivnog mišljenja o našim uslugama ili proizvodima.
Budući da je osjet mirisa najmoćnije ljudsko osjetilo i izravno je povezano s dijelom mozga koji je zadužen za obradu osjećaja i sjećanja, ne moramo posebno naglašavati koliko je važno držati poslovni prostor čistim i mirisnim.
Koje prednosti imaju mirisi za poslovne prostore?
Veliki brendovi su već davno postali svjesni važnosti i utjecaja mirisa na ljude, a o tome su provedena i istraživanja. Rezultati tih istraživanja pokazali su kako su ljudi u prostorima s ugodnim mirisom bili spremni potrošiti do 20% više novca, kao i to da su između dva brenda od kojih je jedan koristio ugodne mirise, a drugi ne ljudi bili skloniji tome da preporuče ovaj prvi.
Osim u poslovnim prostorima, preporučljivo je koristiti mirise za prostor i u uredima, jer određene mirisne note mogu potaknuti produktivnost, kreativnost i učiniti da se osobe koje borave u toj prostoriji osjećaju svježe i poletno.
Budući da se ukusi razlikuju, kada biramo miris za poslovne prostore, osim o namjeni prostora, trebamo voditi računa i o tome da odabrani miris nisu pretežak i nametljiv. Raznoliku ponudu mirisa za poslovne prostore možete istražiti u našem web shopu.