Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni u ispravnom stanju. Vaše ćemo proizvode brižno zapakirati u naše kutije za dostavu kako bi do vas stigli neoštećeni proizvodi, isključivo u originalnoj ambalaži.

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ako mu je:

  • isporučena roba koju nije naručio
  • isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja
  • isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja

 

Ako niste zadovoljni proizvodom, možete ga vratiti o svom trošku u roku od sedam dana nakon primitka robe. Prodavatelj će odobriti povrat robe i storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku koju vas molimo da nam pošaljete putem e-maila: info@durance.hr

Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ako razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju. Zamjenu artikla moguće je obaviti u roku sedam dana od dana primitka proizvoda ako je zamjenski artikl dostupan. Ne vršimo povrat novca, već isključivo zamjenu artikla. Kupac snosi troškove povrata robe na adresu web shop trgovine tvrtke Zona Natura d.o.o. te troškove dostave zamijenjenog proizvoda na adresu kupca. Molimo uzmite u obzir da trgovine Durance ne mogu izvršiti zamjenu vaših proizvoda, već zamjenu treba provesti procesom opisanim u Pravilima i uvjetima navedenim na www.durance.hr.

Molimo uvažite nam vremenski rok od 21 dana nakon primitka reklamiranih proizvoda računa, računa i opravdane reklamacije u pisanom obliku da obradimo vašu reklamaciju.

Važna napomena: Ako prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ako je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

KOŠARICA